LM5118

Tomáš - zatoichi.t na seznam.cz
Pondělí Listopad 22 19:41:23 CET 2010

Dobry vecer,
nemate nekdo prakticke zkusenosti s obvodem LM5118 od Nationalu? Potreboval by radu ohledne eleminace ruseni tohoto zdroje jak v rezimu buck, tak i v rezimu buck-boost.
Jde mi o to, ze na kazdou hranu (nabeznou i sestupnou) PWMky, pro rizeni jak jednoho, tak i druheho externiho tranzistoru se na vystupu objevuji zakmity az 4Vpp, coz je velmi hodne. Zkousel ruzne varianty hodnot externich soucastek, ktery tento obvod potrebuje celkem dost, a to bez vysledku ci alespon prokazatelnejsi zmeny. Jde mi o to, jestli je nekdo, kdo ma s timto obvodem jiz nejake zkusenosti. Pak muzu byt daleko konkretnejsi.
Dekuji.
S pozdravem

Tomas