Silnostenna Al trubka

Pondělí Listopad 22 18:42:53 CET 2010

No já mám ve světle 3W (co dá dynamo) a na krytu světla nepoznám, že by
se nějak zahříval. Chladič uvnitř nemám spojený s obalem, chladí se jen
přes vzduch. Kdyby ledka byla tepelně spojena s obalem, povrchová
teplota by musela být stejná (stejný vyzářený výkon) a jen ta ledka
uvnitř by byla studenější. Při těch vašich 10W (opravdu chcete mít na
kole takový výkon?) by se to mělo povrchem uchladit taky a bez problémů.

Anděl