Elektromobily

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 22 14:06:18 CET 2010

Ano, dlouhodoby celorocni prumer mam 6l/100km - pisu si vsechny spotreby
- protoze tankuji v praci a chodi mi kazdych 14 dnu faktura - tak si
vzdy dopisu jen ujete km.

Na dlouhe streky to bere 5.5l v zime v nejvetsich mrazech 6.5l, kterych
ale zase tolik neni (s obcasnym pouzivanim bufika - cca 10-15min pred
prichodem do auta).

Mam lehkou nohu, jezdim do 100km/h, brzdim motorem a 2x rocne menim olej
i pri rocnim najezdu cca 10-12kkm. Kdyz jsem byl pred dvema lety v
Italii v Caorle 14 dnu na dovolene - tak jsem doma natankoval 53l nafty,
dojel na misto, jezdil v Italii po meste + vyletu do Benatek a na ceste
tankoval az zpatky ve Vilachu (tusim po 950km s rezervou). Jezdim v noci
kdyz je mensi provoz.

Na druhou stranu muj tata (nikdy nejezdil s naftou) dokaze na 100km
udelat o 1.5l vyssi spotrebu nez mam ja.

Autou je Berlingo 2.0 Hdi z roku 2001 - tankuji beznou naftu a jen na
zimu pridavam aditivum proti zamrzani nafty - konkretne VIF.

Radek Vicek