Elektromobily

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Listopad 22 12:19:02 CET 2010

Tak klidne priznam, ze neresim budoucnost lidstva, stejne jako politici
neresi budoucnost presahujici nasledujici volby, to proste nema cenu v
soucasnych podminkach resit...
A co si budem nalhavat, priroda si nejak poradi.