Elektromobily

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Listopad 22 11:11:57 CET 2010

  Do MHD bych nesel, dokud to bude aspon trosku mozne, ten
pocitrelativni svobody pohybu ve vlastnim kousku sveta je IMHO k
nezaplaceni.
Ale k tem trolejim - uz me to napadlo taky, koncipoval bych to spis jako
soukroma kolejova vozidla, samozrejme s moznosti autonomniho pohybu po
silnici, aspon s malinkym nouzovym motorkem jako je treba 1.2TFSI ;-)
Predstava, ze s autem pri delsim presunu najedu na koleje, zapnu
autopilota a budu neco rozumneho par hodin delat, mi prijde docela
lakava. (a tim nemam na mysli autovlaky, to je zas MHD, ale neco jako
najet na terminal, zadat trasu nebo cil a zbytek by urcite zaridil
pocitac a vyhybky...).