Elektromobily

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Listopad 22 08:53:52 CET 2010

Jeste ze Daimler a ostatni nemeli k dispozici HW konferu. To by je tu
vsichni presvedcili, ze jejich vozidlo na spalovaci motor je k nicemu a
ze to nema budoucnost. Je to smradlave, poruchove, slepa ulicka. Nikde
zadne cerpaci stanice, kde brat palivo? Proc nepouzivat spolehlive a
casem proverene kone.

Oja