Elektromobily

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Listopad 22 08:35:59 CET 2010

Tak se postavi tri nove Temeliny, odpad z atomove elektrarny odnesete
v ruksaku a zakopete na zahrade, zatimco kdyz se spali asi tak jeden
Rozmbersky rybnik plny ropy tak to vyda zhruba tak stejne odpadu
rozptyleneho vsude mozne :-) Ale asi to nebude nutne v takovem
rozsahu, osobne dobijim elektromobily hlavne v noci (chci rict dobijel
bych kdybych nejaky mel), tak pujde vyuzit nocni proud a tech
elektraren tolik potreba nebude :-)

Ales Prochaska