Doporucte displej k MCU?

Neděle Listopad 21 13:50:10 CET 2010

Pekne, za ty prachy zadarmo, v pondeli jich par objednam.
Skoda, ze podobne neni zdokumentovany nejaky novejsi TFT LCD , treba ten z N95
Ja jsem na tento LCD vlastne jiz koukal,
http://watchedtestequipment.info/132x132-pix-Serial-Color-Graphic-LCD-SPI-PIC-ARM-AVR-E4-01000A7080916020292249
 ale tam to prdavaji i s PCB a docela draze.
Skoda te 9bit SPI, nepujde pouzit hw SPI v MCU, ale to uz jsou detaily.

V kazdem pripade dekuji.

Martin

>Ja bych vedel o LCD 132x132 bodu 4096 barev za 75Kc, respektive s dopravou pravou 5.95$
umi to treba toto
http://www.youtube.com/watch?v=H0CBJcCeT3E

Je to LCD z Nokia 6100, vse potrebne vcetne zdrojaku.
http://rapidshare.com/files/432096563/Nokia_6100_LCD_Display_Driver.pdf

Nebylo by od veci kdyby to umelo 16bit barvy.

Jirka

>Cena kolem 300 Kc za LCD 2x20 znaku uz je moc?
Na ebay se daji sehnat ve spouste barevnych kombinaci.

Na hrani s MCU jsem si koupil moduly od Etteam.com

Zdeněk