OT: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Listopad 21 04:55:44 CET 2010

Aha, tak chyba byla v tom, že jsem byl přesvědčený, že se máslo má
skladovat při teplotě do 15 stupňů. Vůbec by mě nenapadlo číst si ve
Wikipedii o másle a byla to chyba. Tak nic, budu muset ráno trpělivě
trpět, než změkne samo.

Návrhy s kameninovým hrncem jsou nejspíš správné. Vzpomínám, že
prababička pomalu rozpustila máslo v kameninovém rendlíku a v něm ho
strčila na zem do špajzu. Jen si nevzpomínám, jestli tam dolévala vodu,
ale kdyby to udělala, tak by máslo zůstalo přilepené na dně.

Pavel Krafčík