RE:Doporucte displej k MCU?

www www asrock70 na seznam.cz
Sobota Listopad 20 21:49:01 CET 2010

Ja bych vedel o LCD 132x132 bodu 4096 barev za 75Kc, respektive s dopravou pravou 5.95$
umi to treba toto
http://www.youtube.com/watch?v=H0CBJcCeT3E

Je to LCD z Nokia 6100, vse potrebne vcetne zdrojaku.
http://rapidshare.com/files/432096563/Nokia_6100_LCD_Display_Driver.pdf

Nebylo by od veci kdyby to umelo 16bit barvy.

Jirka

>Cena kolem 300 Kc za LCD 2x20 znaku uz je moc?
Na ebay se daji sehnat ve spouste barevnych kombinaci.

Na hrani s MCU jsem si koupil moduly od Etteam.com

Zdeněk