Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Milan krata.milan na seznam.cz
Sobota Listopad 20 21:14:28 CET 2010

Zdravim vsechny
Tak jak jsem slibil tak jsem se poptal, ale dnes jsme tam meli jenom 3
diktafony a z toho 2 starsi nez rok.
Jinak vsechny se pripoji k PC pres USB a chovaji se jako standartni
flash disky s pristupem primo ke zvukovym souborum.
Seznam je od subjektivne nejlepsiho do nejhorsiho, ale bylo to hrozne
velke dohadovani, protoze vsechny jsou normalne poslouchatelne bez
jakychkoliv uprav.
Typ, velikost pameti, typ ulozeni zaznamu, priblizna cena jakou si
uzivatele pamatovali a priblizna doba od nakupu.
phillips woicetracer 860  2Giga flash  MP3  2,5kkc  2roky
olympus wm311m  1Giga flash  WMA  3,5kkc  3-4roky
olympus wm8500  1Giga flash  WMA  1,5kkc  1 rok

Milan