led bila - nejlepsi pomer svitivost/cena, kde eu/asie ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Listopad 20 16:20:42 CET 2010

dekuji zatim vsem za prehled ..
chtel jsem vedet jestli jsem neprosvihnul nejakou "revoluci" ...
je celkem prirozene ze ceny v eu, jsou proste o neco vyssi .
jen se mi zdalo, ze ten bezny/slusny prumer 0,5kc/lm je nejak dlouho stejnej.
je to proste tak a kdyz se mrknu zar. trubici 58W/5000lm/50kc, tak kam muzu dam zarivku ...
mam rad hodne svetla a bar. spektrum mi zatim pokazde vyhovovalo/stacilo.
jen ty mista, kde bych potreboval neco rychleho a pripadne nerozbitneho, tam jsou
ty ledky fajn .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, November 20, 2010 3:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: led bila - nejlepsi pomer svitivost/cena, kde eu/asie ?

 20.11.2010, 15:22:44

Ja jsem pred casem pouzil neco takoveho:
http://stores.ebay.com/TopBright-Led-Store/8mm-140-0-5Watt-HighPower-Led-/_i.html?_fsub=18761104&_sid=190959565&_trksid=p4634.c0.m322
Kombinoval jsem white a warm white. Ty warm white jsou takove dost do zluta, az zlutooranzova, dost to pripomina zarivku 827, takze celkovy dojem z toho svetla mam velmi dobry. Ale ja jsem na rozdil od nekterych lidi, ke svetlu zarivek a LEDek dost tolerantni.
Jestli to splnuje i cenovou podminku, si bude muset tazatel spocitat sam.
Jinak v provarenem DX je hned na prvni strane nekolik LEDek ktere cenove vychazi lepe nez 0,5Kc/lm, dokonce i pro majitele uctu u Mbank.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.917

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz