Problem s wi fi na mini itx desce

Snehulak snehulak na gmail.com
Sobota Listopad 20 16:10:21 CET 2010

Tak ano , stahl jsem 6 ovladacu a funguje ten pro visty, porad jeste
je to ducharina :))
Jinak mam taky dvoujadroveho atoma s HT a je to parada ten vykon na
spotrebu(cca 16W) je paradni . I kdyz me zaskocilo, ze hdmi umi jen
nejakych 1360x700 a ne full HD . S SSD diskem je to fofr a hlavne to
funguje jako dvd prehravac, internet prohlizec, komunikator na TV a
jeste si deti vyhraji s tuxpaintem .

snehulak