Podmineny preklad C a ASM

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Sobota Listopad 20 15:23:08 CET 2010

> Vseobecny postup existovat nemoze, oz len z toho dovodu, ze nie je vobec
> predpisane, ze preklad musi zahrnat medzistupen vo forme assembleru...

Diky. To jste me moc nepotesil. Nicmene vyrobci od sebe opisuji takze by
to mohl byt postup obecny nikoliv normovany. Zkousel jsem hledat pro
ruzne jednochipy ale vysledek zadny.

> Ale ak v .asm ide zapisat #define, tak to dost pravdepodobne znamena, ze
> je prehanany C preprocesorom, tudiz by do neho malo ist zapisat aj
> #include "subor_obsahujuci_prislusny_define.h" , alebo nie?

Nene, to jsme se zle pochopili. Ja nepisu v ASM #define a dalsi
direktivy jako v C ale dodrzuji ASM synatxi, takze DEFINE a IF. Pomoci
XREF umim provazat promenne a vse slape jak ma. Jen pro ten prekladac to
nefunguje. Zkousel jsem vice pokusu a jsem si vedom, ze zatimco C je
case sensitive tak ASM ne, takze ani v tom problem neni.

> wek

Pavel