OT: laserova tiskarna LJ6L

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Listopad 19 21:50:14 CET 2010

Takze jsem to rozebral a byla tam presne stejna zavada jako je popsana tady:

http://pc.poradna.net/q/view/192075-laserova-tiskarna-tiskne-slabe-az-vynechava?page=r192206#r192206

Laserova dioda byla od neceho upatlana, skoro bych rekl, ze to byl
nejaky olej z motorku, ktery toci zrcatky.
Vycistil jsem denaturovanym lihem ,  slozil laser, zapnul a ono nic.
Tak jsem podeprel jakysi spinac , ktery detekuje pritomnost krytu,  a
tisklo to cele cerne strany. Takze laser ven,
zkontrolovat, na nic jsem neprisel tak znova. Stejnwe, cele cerne. Tak
jsem hledal na nwetu a nekde
 jsem se docetl, ze kdyz to tiskne cele cerne stranky, tak chybi
vysoke napeti. Chybelo.
Ono to ma totiz jeste jeden spinac od krytu a to specielne pro vysoke
napeti. Spina ho takove nevinne zebro na prave strane.
Po namontovani hornich krytu to tiskne jak nove. Takze toner je
naprosto v poradku.

Jinak rozebrani a slozeni tiskarny je podle servisniho navodu, ktery
jsem stahl nekde z webu hracka.
 ( uz nevim kde jsem ho stahl ,ale mam ho schovany).

Takze jeste jednou diky vsem za rady, nova tiskarna se zatim kupovat nebude.