Podmineny preklad C a ASM

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pátek Listopad 19 20:14:26 CET 2010

Zdravim,

mam program prevazne psany v C ale nekolik casti je psano v ASM. V C
resp. v headeru mam nekolik prepinacu (pomoci #define), ktere mi ridi
podmineny preklad C. Ted bych potreboval pomoci toho ridit i preklad v
ASM. Pokud si prepinac nadefinuji v ASM tak mi to chodi ale ja potrebuji
mit prepinace spolecne na jednom miste z duvodu prehlednosti. Teoreticky
by to slo dat do makefile ale to se mi moc nechce z vice duvodu.
Existuje nejaky zpusob jak podmineny preklad provazat primo z .c nebo .h ?

Jedna se konkretne o jednocipy eZ8 ale predpokladam, ze toto bude obecny
postup.

Gugl me bud blbe navadi nebo ja se blbe ptam a to jak cesky tak i anglicky.

Predem dik, Pavel