ADUM5401 zkusenosti dostupnost?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Listopad 19 19:17:36 CET 2010

Meli jsme k dispozici pouze lepsi oscil, "samoladici" citac a ruzne antenky.
A pak ty 24 bit prevodniky. Hledalo se tak dlouho, az z nich lezly ty spravne
hodnoty, spectrum sumu z nich bylo minimalni a stabilni.
V dobe navrhu to AN-0971 jeste nexistovalo. To by se clovek asi
2 krat rozmyslel. Ale i tak vidim problem, jak tam pri tech rozmerech
dodrzet izolacni vzdalenosti.

JURP