Pripojeni mobilu v aute

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Listopad 19 09:15:23 CET 2010

	Jen tak na okraj, ono to u originální sady je trochu slozitejsi, je
zapojena trochu lip a umi komunikovat s autem. Je stejna jako u de-luxe
Audin, a když se otevre, tak se clovek jen podivi na tom co tam vsechno je.
Original umi i vytacet a rict autu kdo vola. Vetsina funkci je ale v
palubnim pocitaci potlacena, Skoda proste není Audi.... Nakonec jsem se na
ni při vymene telefonu nastval (a to to rikam ještě dost slusne) a vymenil
ji za Parrota, ten ma vlastní zesilovac a umi rict radiu at se odstavi - v
tomto pripade spis at napise na display "Phone", protože vse ostatní prebere
ten Parrot. Ten muzu jen a jen doporučit, solo hlasove vytaceni, nezavisle
na tom co umi telefon, ovladani hlasem,...

	Radek