ADUM5401 zkusenosti dostupnost?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Listopad 18 18:22:01 CET 2010

Jen mi to neda - co vede navrhare k pouziti soucastky, ktera nefunguje
dobre a jeste k tomu se neda sehnat? Ja teda nedelam nejake extra
projekty, ale snazim se vyhnout pouziti exotickych soucastek (pokud je
nenakoupim predem na predpokladany pocet ks)...