Antihmota v LHC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 18 17:34:00 CET 2010

Něco je zde:
http://zpravy.idnes.cz/vedcum-se-na-zlomek-sekundy-podarilo-vytvorit-antihmo
tu-pzd-/zahranicni.asp?c=A101118_081900_zahranicni_btw
Pročetl jsem si to pořádně a všude fotky a informace o LHC a v jednom
rámečku pak informace, že LHC na tento experiment použit nebyl. Místo toho
na to použili nějaký ALPHA bazmek. Tak já si to příště pořádně přečtu, abych
tady nepsal kraviny... :)