OT: Seřízení zesilovače, výstupní impedance

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 18 09:05:27 CET 2010

Zdravím,
  nene, opravdu tam byla zásadní chyba v úvaze, nesmí se takhle pracovat
na úrovni těch impedancí, ale na úrovni výstupních napětí, ta se dají
sčítat/odčítat, ne ty odpory. Viz příspěvek kolegy danharda, který to
vysvětluje (a jsem fakt blbec, že jsem na to nepřišel sám, jdu se zahrabat
do hnoje :-) ).
  Zdraví Pavel.

Zdraví Pavel