RE: OT: laserova tiskarna LJ6L

www www asrock70 na seznam.cz
Středa Listopad 17 23:18:26 CET 2010

To je pravda, mam HP CP2025DN, barevna laser od HP, nedam na ni dopustit, ale zrovna vcera jsem cucel na
ukazetel stavu cerneho toneru a nestacil se divit, zatim jsem tiskarnu vzdy vymenil drive nez dosel toner,ale tady to asi poprve nestihnu. To vydirani zakazniku na cenach toneru a umyslne omezovani v podobe chipu v tonereu je podle neho nehorazne, divim se, ze toto nasi slavne EU nevadi?
Pro predstavu cena HP CZ
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/cz/cs/sm/WF06c/A1-12771-64209-3322811-3322811-3721709-3721712.html?lang=cs&jumpid=oc_R1002_CZCSC-001_ern%20tiskov%20kazeta%20HP%20Color%20LaserJet%20CC530A&cc=cz
v tiskarne jsou 4ks.
No jeste ze tu jsou bratja cinani.
Zitra pro jistotu objednam
http://cgi.ebay.com/4P-TONER-Refill-HP-CP-2025-2025N-2020-CM2320-CHIP-/320616016808?pt=BI_Toner&hash=item4aa6342ba8
Me tonery vypadaji jako nove, myslim, ze tak dvoje dosypani zvladnou levou zdani.

Jirka

>A dalsi vec je, ze na tonerech byvaji chipy, ktere pocitaji ( uklada se
na ne )  pocet vytistenych stranek.
A maji nastaveno nejaky pevny pocet ( pro priklad 2000 listu)
Takze pokud vytisknete 2000 listu papiru, na kazdem jednu tecku, toner
sice bude z 99 procent plny , ale tiskarna bude rvat, ze toner je
prazdny a chce ho vymenit.
Kolega si koupil nejakou multifunkci od Samsungu a tuhle featuru mela.
Ale nekde sehnal nejaky postup, jak to obejit, takže toner jiz vydrzí
mnohem víc.
Je treba vybirat tiskarnu, ktera tuhle vlastnost nema, nebo je znamy
postup, jak to lze obejit...
JaKub