OT: laserova tiskarna LJ6L

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 17 20:47:00 CET 2010

Takze asi to bude v tom toneru, mam tam repasovany, ale uz druhy, ten
první fungoval asi tri roky, tenhle snad tak rok nebo dva.
Dival jsem se na ceny nových tiskaren,  CB je tak za dva tisice,
barevna s LED technologii i okol 4 tisic,
takze si asi koupim novou, ale nabidka je znacne neprehledna.  Uvital
bych nejakou osobni zkusenost ucastniku konference.