RE:OT: laserova tiskarna LJ6L

www www asrock70 na seznam.cz
Středa Listopad 17 19:59:31 CET 2010

Selenovy valec nebo tak neco je soucasti tonerove kazety , tedy kdyz vymenite toner vymenite i valec,
tudiz by byt vycerpan nemel, tedy pokud amte orgiginal toner a ne nejakou repasy. Tusim, ze original HP toner ma
valet tmave zeleny, repase a nekvalitni kopie svetle zeleny. Overite pujcenim jineho toneru.

Problem muze byt v zaslem rotoacni  zrcatku, ktere rozmita laser po valci nebo v samotnem laseru. Teoreticky jeste v
obvodu VN pro nabijeni toho valce. Stahnete si servisni manual a mrknete na to rotacni zrcatko .

Jirka

>Dobry den,

mam laserovou tiskarnu viz subjekt a v posledni dobe se mi velmi
zhorsila kvalita tisku predevsim slabych a jeste vice svislych car.
Ty skoro nejsou videt, takze je to na schemata nepouzitelne. Vycistil
jsem co se dalo , ale nezlepsilo se to.
Asi je uz nejak vycerpany ten selenovy valec, nebo tak neco.  Otazka
je, jestli se s tim da delat neco jineho, nez to vyhodit
a koupit si novou tiskarnu.  Nejak jsem v tomto oboru zaostal, takze
bych poprosil o radu co koupit na obcasne domaci tisknuti,
 samozrejme myslim laser.  Staci by  mi cernobila, ale pokud jsou dnes
barevne za slusne penize, treba bych sel i do ni.

Diky za kazdou radu, jak ohledne pripadne moznosti oziveni LJ6L nebo
co koupit noveho.
--
Zdravi
Jirka OK1MWW