Napajeci zdroj se srazecim C?

azehw azehw na volny.cz
Středa Listopad 17 14:15:40 CET 2010

Ubytek 2,5 neznamena, ze tam nemuze pri zapnuti byt mnohem vic (o dva rady).
Je treba si uvedomit, k cemu tam ten odpor je. Za provozu není treba...
AZE

Izolacni odolnost, rekl bych, ze to neni podstatne, na odporu je ubytek
napeti kolem 2.5V.
Pokud je na vstupu transil tak by tam vice nez 275 nemelo byt, pokud bude
tak to stejne nejspise vsechno lehne popelem a je to putna.
K transilu se neumim vyzvejknout, zaradil jsme ho na doporuceni a nikterak
na nem netrvam, klidne tam mohu vrazit nejaky LDO stabilizator.

Jirka

>No pozri, nemusis poznat normy, ale ak si pozriete to pdf, co tu bolo
>spomenute od microchipu, tak tam su odpory dimenzovane minimalne na 5W,
>resp. 2W. V tom co tu poslal kolega bola v lepsom pripade SMD1206... No
>neviem, ale 1206 na 2W som este nevidel. Nehovoriac o tom, ze 1206 ma
>kontakty blizko seba 100mil, takze to bude prerazat aj na 230V a spicky v
>sieti nepocitam, norma 60950 spomina nieco okolo 7mm.
K funkcnosti, ta zenerka v tej app je na stabilizaciu, transil 5V8 nie je
urceny na tuto funkciu, ale na orezanie kratkych impulzov s priebehom par
us. Dalej ako som uz spominal 5V8 zapina niekde pri 6-7V, takze na vystupe
bude nieco ine ako 5V. To su moje principialne vyhrady voci danemu
rieseniu..
Som myslel ze to je jasne a nemusim to rozpisovat jak cesky zandar...
A este mala poznamka, ked to uz chcete takto riesit, tak si pozrite aspon
uplne poslednu poznamku a poslednu verziu zapojenia, je tam poznamka o
UL-modifications