Reproduktory TVM 1 ks ARV-104-03/8 a 1 ks ARP-150-00/8

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 16 11:37:06 CET 2010

 16.11.2010, 11:33:25

TVM nekdy z jara zkrachovalo (bylo zkrachovano), od te doby je situace
silne neprehledna, vyroba byla zastavena, v posledni dobe snad byla
obnovena vyroba autoreproduktoru, nicmene dostupnost cehokoliv z TVM
je v soucastnosti dost problematicka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz