Pristojova krabicka

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Listopad 15 20:39:40 CET 2010

> A co pouzit tu krabici z vaseho odkazu, jen bezne srouby nahradit
> nejakymi ktere jsou sroubovat bez nastroje.

Diky. To je plan C, planem A je krabice majici klips z vyroby, planem B
je tato krabice s vyrobenym dratenym klipsem a pak je jeste plan D a tim
je pouziti teto krabice bez upravy. Vzhledem k tomu, ze plan A v me
cenove relaci asi nevyjde, planum B a C brani lenost tak to vidim na
plan D. Ale protoze lina huba hole nestesti tak se napred ptam.

Zatim tu krabici fyzicky nemam takze nevim nakolik klips nebo jine
srouby jsou realizovatelne.

Pavel