OT: Mikroskop

Miloš Šula sula na rps.cz
Pondělí Listopad 15 13:04:20 CET 2010

Záleží na tom jestli chcete elektronický připojitelný k PC nebo jen čistě
optický a jestli to má být binokulár nebo monokulár.
Obecně platí pravidlo, že použitelný mikroskop na pozorování např.
rostlinných buněk  ( obyčejný monokulár nepřipojitelný k PC )  koupíte až od
cca 5000 Kč. Takové ty levné hračky, kdy vidíte něco neostrého při větším
zvětšení než 100x, těch jsou mraky. Záleží co tím chce přesně pozorovat.

Miloš

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Monday, November 15, 2010 12:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Mikroskop

Nedávno jsem pořídil u Conrada, cenu zpaměti nevím (okolo 2K), musel bych se
podívat na fakturu, byl v akci. Zvětšení plynulé 10-230, přisvícení bílejma
LED, možnost videa, jednoduchej SW, možnost odměřování. Výstup USB. Na
pozorování jestli má mšice modrý oči a beruška zelenej krk určitě dobrý.
Mimo jiné jsem též odpozoroval , jak se rozmnožují puklice. Důležité pro
nasazení účinné obrany. Na tišťáky taky dobrý. Za tu cenu spokojenost.
Typ a cenu pošlu večer nebo zítra, pokud bude třeba.
Pavel Glajc