mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Pondělí Listopad 15 08:52:32 CET 2010

No tohle asi funguje pro vrtáky větší než nějaká hranice?
Viděl jsem kdysi profi mašinku na vrtání DPS, a tam na tišťák nejprve
dosedla ocelová destička s dírou, a pak z té díry vyjel vrták, a ten už
neujel, byl veden tou dírou.
Jsem v obrábění laik, ale budu rád za vysvětlení tohodle řešení, za
jakých okolností je nutné.
Lubor