Levna vyvojova deska pro disPIC33 nebo PIC24, PICKit 3?

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 15 08:33:22 CET 2010

S PICkami uz robim nejaky ten piatok, ale vyvojovu dosku som este v
ruke nedrzal - takze pokial sa neohlasi nikto iny s nejakym konkretnym
tipom, tak skuste trebars dsPIC33FJ128GP802, ten svab je pomerne
nadupany a da sa to kupit aj v DIP28. K nemu potrebujete len paticu,
tri kondiky a odpor - a ten spominany klon PicKit3. Mam PicKit3
original aj samodomo kopiu, s oboma som pomerne spokojny, ale ICD3 je
na serioznu pracu lepsie.
Co sa tyka zapojenia, tak by to nemal byt problem, kedze pisete, ze
mate s MCU skusenosti, pripadne skuste napisat sem do konfery, niekto
sa asi najde.

Inak v inom threade ste pisali o ENC28J60 - tak prave s nim som pred
cca mesiacom robil jednu aplikaciu, so spominanym dsPIC33FJ128GP802,
vzal som stack od Microchipu, uprava na moj HW aj so zbeznym
testovanim (ping, komunikacia cez TCP packety) trvala cca pol hodinu.
Mimochodom bola to prva TCP/IP aplikacia, ktoru som v zivote robil,
cize skusenosti predtym nulove.

J.S.