mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Listopad 14 23:31:00 CET 2010

Dne neděle 14 listopad 2010 21:50 Vladimir Nerud napsal(a):
> spicky. Ta pak stredi vrtak v dulciku. Mensi dily nikam neupinejte, jen
> podrzte v ruce na podlozce z tvrdeho dreva, zpocatku lehce, aby se kus mohl

Jeste jednu drobnost tu nikdo nezminil. Pokud se ma svrtavat nekolik dilu k
sobe, tak je potreba prenest diry z jednoho dilu na druhy. A presnost z jakou
se to udela, zavisi take na tom, cim se to udela. Amici na to maji jednu
docela jednoduchou vychytavku, prenaseci dulcik - transfer punch. Je to napr.
na obrazku http://toolmonger.com/wp-content/uploads/2007/12/g5651.jpg. Neni
to nic jineho, nez tycka o prumeru diry, jejiz stred se ma prenest na jiny
dil, ktera ma v ose malinky hrot. Prenest diry z jednoho dilu na jiny, je
celkem nuda. Jediny problem je, ze se to tady hodne blbe schani. Ja to
kupoval od fy Knuth.

Radek