mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Listopad 14 20:04:48 CET 2010

Budete-li chtít vrtat větší množství otvorů, tak se bez nějakého měření
stejně neobejdete(horizontální vyvrtávačka apod.) Pro několik otvorů
stačí označit otvor malým bodem, upnout do sklíčidla jehlu(jehlou lze za
chodu vřetena i bod udělat bez předchozího značení) např rýsovací, najet
s jehlou nad otvor a zajistit ramena a stůl vrtačky no a zvednutím
vřetena vyměnit nástroj. Pokud by Vám to uhýbalo i takto, pak bude
vhodné řádně zkontrolovat všechny náležitosti toho vrtání.
S pozdravem,
		Miloš Dašek