[OT] RC souprava pro modely - PayPal

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Listopad 12 11:24:30 CET 2010

Ja uz nikde nic jinde nekupuju. Uz se mi vyplati si objednat i
zapomenute konektory nebo hadicku na benzin - nejmensi postovne je tusim
6USD coz je stejne jak u nas.

Onehda jsem si rikal ze mam nejak malo hadicky na benzin a ze nebudu jak
blbec si ji nechavat posilat z Ciny. Zasel jsem do nejakeho kseftu se
zahradni technikou a rikam co potrebuji - prodavac ze neni problem -
nastesti jsem se zeptal co stoji (chtel jsem 2m) nez ji ustrihnul -
oznamil mi sokujici cenu 30Kc/cm!!! tak jsem mu rekl at si ji strci do
... (jen premyslim co tam uz vsechno ma).

Z Ciny prisla za 10 USD i s postou.

Radek Vicek