[OT] RC souprava pro modely

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Listopad 12 08:48:26 CET 2010

Platim paypalem. Nebyl s nima nikdy problem - je to velkej kseft a nikdo
z mych kamaradu take nezaznamenal problem.

Co se tyka modu tak je to jen rozlozeni funkci na kniplech:

http://www.modelarina.cz/page.html?chapter=0&id=1

jde jen o to kde je rechtacka na plyn (nema aretaci).

Ja osobne mam vzdy dilemata. Jsem primarne lodni modelar (ty velke
rychlostni spalovaky) a vyhovuje mi mit plyn na levem kniplu a smer na
pravem (a na tahu servo bohatosti smesi), ale letadla litam obracene.
Na levem kniplu vyskovka, smerovka a na pravem plyn a kridelka.

Tech radii tam mamji vic variant, ale nemam je osobne vyzkousene tak
radeji nedoporucuju.

Radek Vicek