[OT] RC souprava pro modely

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Listopad 12 08:35:41 CET 2010

No, ze bych vyzkousel, jak se nakupuje v zahranici??? Jak to platite?
(nikdy jsem to jeste nedelal, ale asi bych mel zacit ;-) )
Jaky je rozdil mezi Mode 1 (co ma ta u nas) a Mode 2 (co ma tahle)?
Jinak vypadaji dost podobne. (A co to Mode vubec je ;-) )