[OT] Jak se dnes naucit programovat?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Listopad 12 08:29:57 CET 2010

Jenze drive sedl clovek k PC a za par dni programoval. Treba takovy PIC16C84
par istrukci, jednoduche periferie.
V dnesni dobe je problem uz pri instalaci vyvojovych nastroju, spousta
programu se kousne uz pri instalaci. Je nutne znat tajne finty a postupy. A
jednoducha uloha podle navodu samozrejme nefunguje,
A taky knizky, pomalu se probijim pres Visual Basic, ale chybi mi knizky.
Pujcil jsem si nekolik hodne drahych knizek z knihovny a i kdyz vypadaji
uzasne, tak se podle nich nic neda udelat, V jedne treba autor popisuje
zalozeni projektu a nasledne se uz jen zabyva SQL databazi. Na to mezitim
jaksi zapomnel. Stahnul jsem si par publikaci od Microsoftu, uvidime jeslti
to bude lepsi.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 12, 2010 7:55 AM
Subject: RE: [OT] Jak se dnes naucit programovat?

Je to jen o pili. Zdroju je vsude miliardy (od knih po Internet). Jen je
potreba si uvedomit, ze absolutne nefunguji reklamni kydy teto doby, ze
staci si koupit zazracnou ucebnici, jit na zazracne intenzivni dvoudenni
kurz, pak na certifici a je z nas super hyper odbornik na dane tema.

Ne, je to uplne presne, jak to byvalo vzdy. Jde jen o osobni pili a drinu
(poctu zrealizovanych cviceni, prikladu atd.)

Jakub Serych