RE:[OT] RC souprava pro modely

www www asrock70 na seznam.cz
Pátek Listopad 12 00:12:05 CET 2010

Neuvadite to nejpodstatnejsi a to je cena, tak tezko radit.
Pro ziskani zakladniho prehledu mrkneta na
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?catname=2%2E4Ghz+Futaba&idCategory=331&ParentCat=190
http://www.graupner.de/en/products/62662e1b-9362-40e3-a67d-226a40ae918e/productcategory.aspx
http://www.topmodelcz.cz/index.php?PHPSESSID=0s3ao2jninvcoh3m24h121tug5&desktop=eshop&set_menu_eshop_id=64
Dnes bych asi volil 2.4GHz system, protoze neni problem si jej nechat poslat z HK nebo USA a usetrit nemaly peniz.

Jirka

>Zdravim, syn chodi do modelarskeho krouzku, celkem zacatecnik  a maji
koupit   "nejakou" RC soupravu, mam za ukol vybrat a koupit - upresneni
se mi nedari ziskat (delaji ted lod ale  ma to byt pry na vsechno).
Vubec se v tom neorientuji, asi jde hlavne o cenu ale aby to zas nebyla
nejaka hracka ala trznice... Pocet kanalu z nej taky nemuzu dostat - asi
bych si predstavil nejake 2 krizove ovladace, at to je trosku
univerzalni - ale zase nemam predstavu co se dnes pouziva, je to uz
20let co jsem se o to zajimal.
Diky za pripadne odkazy kde hledat nebo zkusenosti s konkretnim typem -
ale jak pisu, urcite nic profi...