[OT] Jak se dnes naucit programovat?

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 23:44:55 CET 2010

Mam tu takove castecne patecni tema, znamy se me zeptal jak se dnes ma clovek naucit programovat?'

Za mych mladych let sice nebyl internet, nebylo ani moc knih, ale vychazely casopisy v kterych se programovani venovali, clovek pronikl do C, kdyz pak znal C pridal k nim zaklady trid a zacal rikal, ze umi C++, aktualne k tomu pridal C# a tak nejak pokryl vetsinu programovych prostredi C na MCU, C++ Linux a C# Windows. Ale dnes ..
Casopisy kde se alespon castecne venovali programovani zkrachovali, internetove servery typu buildet.cz to take zabalili, knih je sice relativne hodne,ale jak poznat ty dobre a predevsim kde se poradit, kdyz se jeden zasekne.
Je tu sice internet, ale posledni dobou mi prijde, ze je plny odboreniku na socialni site a nic.

Tak, ze jak byste se dnes ucili programovat pro MCU, Windows a Linux?

Dekuji
Jirka