Jak udělat drát bezdrátově

Čtvrtek Listopad 11 23:33:05 CET 2010

Fungovat by to mohlo, pokud
1. tam někdo nepustí třeba vysavač nebo vrtačku
2. pokud si v okolí někdo neudělá něco podobného
3. pokud signál nezkratuje nějaká větší kapacita v odrušovacím filtru
Doporučoval bych v každém případě selektivní přijímač. Získáte větší
citlivost i odolnost. Dělal jsem si bezdrátový ovladač na spínání
čerpadla ve studni, vyšlo to v PE.
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/do433.pdf
Jedním modulačním kmitočtem to zapínám, druhým vypínám. Nemohu si
dovolit (podmínky bezlicenčního pásma, kapacita baterek) vysílač
zaklíčovaný po dobu kdy má čerpadlo běžet. Vy si to dovolit můžete,
takže vysílací část nechátejako v původním odkazu a do přijímače dáte
LM567 (nebo něco podobného). Nejen že to bude fungovat pořádně, ale máte
možnost tam kdykoliv něco podobného přidat a jen naladit jinam. Já z
toho modulu RX433 používám analogový výstup a chodí to i když už signál
v šumu osciloskopem sotva vidím - spolehlivě na 100m.

Anděl