RE: Jak udělat drát bezdrátově

Lemur lemurhw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 11 23:06:52 CET 2010

Takovy pojitka nabizi treba turck, pokud to ovsem bude cenove akceptovatelne.
lemur

-----Original Message-----
From: Standa Palas <stpalas na quick.cz>
Sent: 11. listopadu 2010 22:43
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Jak udělat drát bezdrátově

Dobrý den všem.

Potřebuji u jednoho zákazníka dopojit ovládání fancoilů v bazénu. Bohužel mu
tam elektrikáři nenatáhli drát pro spínání od regulace teploty a já blbec se
prokecnul, že by to snad šlo bezdrátově. Tak je to teď na mně. Až když jsem
začal googlit, tak jsem zjistil, že nic hotovýho se asi nedělá. Něco sice
dělá enika, něco elektobock ale ani jedno mi zcela nevyhovuje.Potřebuju co
nejhloupější zařízení, který pokud se na vysílači sepne vstup, sepne se relé
na přijímači, až se vstup rozepne, rozepne se i relé. Napájení by mohlo být
z 230V.Dosah stačí jen cca 6m ale přes dvě zdi.Raději bych něco hotovýho, na
bastlení není teď na podzim moc času.
Ještě mě napadla možnost přenášet ty signály po 23OV rozdodech. Narazil jsem
na toto:
http://www.djpeak.cz/elektrotechnika/moduly_pro_prenos_po_siti/moduly_pro_prenos_po_siti.htm
myslíte, že to může fungovat?

Staňa