[OT] rozumny zesilovac s Dolby Prologic

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 11 00:54:17 CET 2010

Az mam strach neco doporucovat, preci jen cajk z kauflandu za 3k Kc vcetne beden ... :-), ale vazne
Pokud chcete pouzit puvodni bedny a neutracet, mrknete na veci z druhe ruky, nastupem HDMI se nedsenci zbavuji starych modelu, ktere ho nemaji.
V rychlosti http://aukro.cz/item1316259670_av_reciever_yamaha.html
neni to zadny zazrak, ale proti zesiku z kauflandu urcite HighEnd.
urcite jde neco takoveho poridit i nove, ale tak od 3900 nahoru.
Nedavno jsem v bazaru zahledl docela skusny Onkyo AV reciever za 3k Kc pri puvodni cene 15k Kc.

Pavel

>Tak budou vanoce, uvod do problemu.
Koupil jsem v Kauflandu pred lety cajk asi za 3000Kc, ktery mel 5 beden,
subwofer a coaxialni digitalni vstup + opticky vstup. 3 roky
spokojenost, nez diky ROHS odchazely zvuky v jednotlivych repracich a
pak to zdechlo uplne, po rozebrani nemam chut to nejak resit
(mimochodem, na hardcore deskach je nejaky super high end modum pro ten
prologic... To vyrobci kupuji jako komplet? )
Resenim je koupit nejaky receiver, ale zda se, ze to uz moc nefrci - v
obchodech nabidka 0 a na netu nic moc... Stacila by mi nahrada, kdy k
nejake krabici pripojim 5 beden  a 1-2 opticke vystupy + 1-2 koax.
vystupy. Idealne jako bedny k pocitaci... nema nekdo tip?