Drat ke sluchatkum jako FM antena

Středa Listopad 10 21:22:24 CET 2010

Dělal jsem to jako laděný vstup a vzhledem k tomu, že to bylo jen na
jeden kmitočet (úzké pásmo), bylo o laděné na pevno přímo tou L1. Pokud
to chcete navázat na vstupní laděný obvod přijímače, pak by bylo dobré
indukčnost L1 a L2 udělat větší. asi 1 až 10uH. Třeba nějaké miniaturní
tlumivky z GM. Tlumivky musí být v obou koncích sluchátek, zvlášť když
budou sluchátka mít stíněnou šňůru.

Anděl