DVB-T tuner s nahráváním

Karel Minarčík karel.minarcik na seznam.cz
Středa Listopad 10 17:41:25 CET 2010

Pardon, ted jsem nahral kratky kousek na flash a je tam pripona .mpg.
Jak tady byla zminena chyba s casovanym nahravanim, tak to se mi take projevilo, film Kurz negativniho mysleni na CT2 se mi bohuzel nenahral, pomohl az strejda google.
KM

bylo:
Je to zvlastne ze to ma priponu avi.
cakal by som mpg. Inak to asi vsetky krabicky ukladaju rovnako.
Mpeg je vysielany v DVB v TS a velmi jednoducho bez narokov na vykon
sa da konvertovat v PS (program stream) ukladat niekam na disk a potom prehrat kdekolvek ako mpeg.
Preto je mozne ocakavat rovnake parametre streamu v nahravke a zivom vysielani

j.