RE: DVB-T tuner s nahráváním

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 10 14:59:46 CET 2010

Je to zvlastne ze to ma priponu avi.
cakal by som mpg. Inak to asi vsetky krabicky ukladaju rovnako.
Mpeg je vysielany v DVB v TS a velmi jednoducho bez narokov na vykon
sa da konvertovat v PS (program stream) ukladat niekam na disk a potom prehrat kdekolvek ako mpeg.
Preto je mozne ocakavat rovnake parametre streamu v nahravke a zivom vysielani

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of karel.minarcik
Sent: Wednesday, November 10, 2010 11:45 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: DVB-T tuner s nahráváním

Ja mam nejaky jednotunerovy evolve za 800kc z alfacomp.cz a na flashku to nahrava snad v mpg2, pripona tusim .avi
detaily nevim, protoze TV jde mimo me. Jen Vam mohu rici ze to bez problemu prehraji v PC a je to evidentne v plnem PAL rozliseni a dost dobre kvalite obrazu. Prehravam to v SMPlayeru.
KM