Re: DVB-T tuner s nahráváním

Středa Listopad 10 11:31:04 CET 2010

2010/11/10 Ales Filip <nostromo na khnet.info>:
> Našel jsem na Aukru DVB-T tunery Evolve s nahráváním na USB za docela
> rozumnou cenu.
>
> Nevíte někdo, v jakém formátu to nahrává, a jestli je možné to potom
> přehrávat v PC?

Mám Evolve DT-1505, nahrává to v MPEG-2, takže v PC jde přehrát bez
problémů. Akorát se to někdy nenahraje vůbec, nevím proč, nastavím
časovač a druhej den zjistím, že se to nenahrálo a tak si řikám, co
jsem udělal blbě nebo jestli jsem už sklerotik a nenačasoval to
vůbec... ale stalo se mi to několikrát, takže to bude spíš tím
přístrojem.

P.K.