zalohovany zdroj s baterkou 12V

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Listopad 9 15:29:20 CET 2010

Pro inspiraci:
http://img301.imageshack.us/img301/599/zdroj.jpg
- vlevo se to krmi usmernenou siti, ale samozrejme muzete pouzit nejaky
externi zdroj 15V pripojeny na D11 proti GNDIN a vse vlevo vypustit
- na K7 se pripoji oloveny akumulator pres pojistku
- na L9/C28 mate zalohovane napeti 12V, na D20 zalohovane napeti 5V
- LM1117 dobiji akumulator jako zdroj napeti, proud vybiteho akku
omezuji R21 a R30
- LM393 hlida podpeti akumulatoru a pri asi 10,5V jej odpoji, tim
podsekne napajeni i sobe a nebere z vybiteho akku zadny proud
- akumulator se pripoji az tehdy pokud ma dostatecne napeti a zaroven se
pripoji sitove napeti - napeti zdroje

Martin Hanek