zalohovany zdroj s baterkou 12V

aze azehw na volny.cz
Úterý Listopad 9 15:16:01 CET 2010

Myslíte, že je velký problém použít nabíječku - spínaný zdroj- s proudem
přiměřeně vyšším?
Mám zdroj-nabíječ BKE 25-138, při odpojení sítě, kdy se zapne měnič, který
bere cca 6A, dodává do baterie, nebo lépe řečeno do zátěže 1,9A, ne 1,5. Po
odpojení zátěže se napětí baterie zvyšuje a proud klesá. Bez ohledu na
udávaných 16W dává do vybité baterie 1,9A.
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 09, 2010 3:00 PM
Subject: Re: zalohovany zdroj s baterkou 12V

Aha ja jsem prehledl, ze to je primo nabijec baterie. Tak to jo.

Pak je ale otazka co to udela se zarizenim, ktere bere 1A pri 12V a
jeste to ma krmit baterii. Predpokladam, ze pak to nebude mit na vystupu
tech pozadovanych 12V.

Pokud se to pouzije jen na dobijeni baterie slouzici k zaloze (pripina
se na zatez az pri vypadku) tak to fungovat bude, ale podle me to nebude
koser u zarizeni, ktere trvale odebira energii srovnatelnou s tou nabijeci.

Radek Vicek