zalohovany zdroj s baterkou 12V

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 9 14:51:24 CET 2010

Hmmm bud mi nechodi vsechny maily nebo nevim jak jste se dopocital tech 16W.

V dotazu bylo pouze specifikovano, ze zdroj ma dat pri napajeni ze site
12V/1A. Coz je 12W pro zarizeni a jeste musi neco zbyt pro nabijeni
baterie. Nebylo nikde receno jaky ten zdroj bude (jak tvrdy).

Pokud se napriklad pouzije spinanej zdroj tak je velka pravdepodobnost,
ze se muze treba shodit, protoze jej odstavi nadproudova ochrana po
zapnuti do vybite baterie a k nabijeni vubec nedojde a zarizeni nenabehne.

Radek Vicek