GPRS escape sekvencia (+++)

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Listopad 9 12:06:58 CET 2010

> stale pisete (+++), to posielate aj tie zatvorky?

Ano, a to bola aj chyba. Asi vyzeram ako pako, ale vychadzal som z
"Multisocket User Guide" priamo od Telitu a tam to vsade tak uvadzaju,
dokonca aj na obrazkoch ktore sa tvaria ako okno treminalu, takze nemal
som dovod o tom pochybovat. Moc dakujem za pomoc. Ked sa urobi sekundovy
delay pred +++ a nastavi vacsi timeout, zhruba presne po sekunde pride
odpoved. Takze dakujem aj Wekovi, ktoreho mail toto presne potvrdzuje.

Vysledok je ze cas z 3 sekund klesol na nieco malo cez 2. Tiez nic moc,
ale aspon je to korektne :-)

j.

p.s. pre Weka: ked som hovoril o krokovani, samozrejme som myslel na
urovni paketov - step over cez transmit funkciu, inak by to ani nebolo
mozne, pripadna odpoved by mi usla