GPRS escape sekvencia (+++)

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Listopad 9 11:16:18 CET 2010

On 9. 11. 2010 11:02, Miroslav Šinko wrote:
> pred +++ treba pockat. je to ochrana ak by tato sekvencia bola
> sucastou dat, aby modem na nu nereagoval... myslim, ze 1s staci,
> skuste este pozriet v manuali.

Vdaka , ale nema to vplyv. Ked som to krokoval, mal som na linke pred
(+++) aj niekolko desiatok sekund a vysledok rovnaky. Momentalne to mam
urobene tak, ze poslem (+++) a potom v cykle posielam  prazdne AT so
sekundovym timeoutom, kym nepride OK. Ked to odchytim analyzatorom, na
prvy nepride ziadna odpoved, na druhy NO CARIER a treti je OK. Nic moc,
ale lepsie (kratsie) to spravit neviem. Takze nastavenie RTC mi tak
celkovo trva (az po obnovenie socketu 3 sekundy. GPRS je uzasna
technologia :-)

j.